Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΣΕ ΜΑΣ, ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ...

Το iwords24 πιστεύει ο,τι πρέπει να μάθετε από που προέρχεται το .. Άσε μας, κουκλίτσα μου...... !!!
TO κείμενο είναι από το βιβλίο της Έλενα Ακρίτα "Χτυποκάρδια στο κρανίο" απολαύστε το...
- Και σένα σου ήρθε η εφορία?
- Καμιά ευφορία δεν μου ήρθε, μες στη μαύρη κατάθλιψη είμαι ακόμα…
- ‘Όχι η ευφορία, η Εφορία λέμε.
- Με ύψιλον;
- Τη θες με όμικρον γιώτα;
- Τι δουλειά έχει το ύψιλον στην Εφορία;
- Ό,τι δουλειά έχει και το χαράτσι μέσα στη ΔΕΗ, άσε μας κουκλίτσα μου! ‘Ασε μας και πάει να σπάσει το κεφάλι μου από την ημικρανία…
- Όλο ημικρανίες έχεις, το έχεις ψάξει που οφείλονται;
- Στο ότι βγήκα με ελαττωματικό κεφάλι, εκεί οφείλονται. Αλλά τι να κάνω που δεν μπορώ να το πετάξω, αν το ανακυκλώσω, να το αλλάξω, να το ανταλλάξω, να πάρω καινούργιο, να πάρω του διπλανού, του μπροστινού, του πισινού, του απέναντι…
- Του κεφαλιού απέναντι πείτε του πως το θέλω…
- Άσε μας κουκλίτσα μου, πάω να ξαπλώσω μπας και συνέλθω…
- Ναι, να οριζοντιωθείς…
- Μη μιλάς για οριζοντίωση και κυρίως μη μιλάς για οριζόντιες περικοπές…
- Μα δεν θα γίνουν, σου λέει…
- Και ο Προκρούστης τις ίδιες μαλακίες έλεγε. «Ξαπλώστε να ξαποστάσετε κομμάτι» και μόλις ταβλιαζόταν ο οδοιπόρος, έπαιρνε μαχαίρια, πριόνια, μπλακ εντ ντέκερ, τι σκατά έπαιρνε και γκραν γκρουν τον άρχιζε στις οριζόντιες περικοπές…
- Σαν την τρόικα ένα πράγμα… Αλήθεια η γενική πως είναι «της τρόικας» ή της «τρόικα»;
- Πας καλά χρυσή μου κοπέλα; Εδώ μου κάναν το μισθό κωλόχαρτο, ο άντρας μου ψάχνει για δουλειά…
- Ο δικός μου έγινε μανικιουρίστα… Γ μάνα μου αντί για σύνταξη, παίρνει πουρμπουάρ – και εγώ θα μπω στη διαδικασία αν κλίνεται η τρόικα στη γενική; Άσε μας κουκλίτσα μου.
- Γιατί δεν βάζεις λίγη τηλεόραση να ξαλεγράρεις;
- Να βάλω τηλεόραση να ξαλεγράρω και να πέσω πρώτον σε πολιτική συζήτηση αι δεύτερον στα σκληρά; Δεν παίζονται αυτοί οι τύποι, δεν υπάρχουν, δεν υφίστανται, δεν μπορεί να έχουν την ίδια μοριακή σύσταση με το υπόλοιπο γένος…
- Όντως, οι πολιτικοί στην Ελλάδα αποδεικνύουν ότι υπάρχει ζωή στον πλανήτη Άρη…
- Οι μισοί επαναδιαπραγματεύονται τόσο διακριτικά που δεν φαίνεται διά γυμνού οφθαλμού…
- Οι άλλοι μισοί δίνουν την εξουσία στον λαό τόσο διακριτικά που επίσης δεν φαίνεται διά γυμνού οφθαλμού…
- Ούτε διά ντυμένου. Και βγαίνουν στα κανάλια, λένε των τεράτων τα τέρατα…
-Στων περάτων τα πέρατα…
- Με μια σιγουριά, μια αυτοπεποίθηση, έναν αέρα, ένα τουπέ, τον βλέπω και ουρλιάζω «ΑΣΕ ΜΑΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!! ΑΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!!!».
- Είδα χτες ένα που έλεγε…
- Σε διακόπτω κάτι το οποίο πολύ με ευχαριστεί. Εγώ είδα χτες έναν του ΠΑΣΟΚ. Που έλεγε τι καλά θα τα κάνουνε όλα τώρα. Και πως για όλα φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση!
- Μα η προηγούμενη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ δεν ήταν;
- Αυτό του είπε και μια άλλη βουλευτίνα. «Τι κάνετε» του λέει «αντιπολίτευση στον εαυτό σας;». Και ξέρεις τι της απάντησε;
- Δεν είμαι τόσο τυχερή!
- «Αφήστε με να ολοκληρώσω, εγώ δεν σας διέκοψα»…
- Αυτό είναι ατράνταχτο επιχείρημα!
- Πλήρως αποστασιοποιημένος από τη διακυβέρνηση Παπανδρέου. Ότι και καλά είναι αυτός τώρα Ρεπουμπλικανός γερουσιαστής από Ντάλας Τέξας…
- Ή Βρετανός στους Τόρις.
- Στη Βουλή των Λόρδων…
- Και όχι στη Βουλή της λόρδας!
- Και σε ρωτάω τώρα εγώ, υπάρχει αυτός ο άνθρωπος; Υπάρχει, κυκλοφορεί, ζει ανάμεσά μας; Το σώμα του αποτελείται από μποζόνια ή μεταμορφώνεται τις νύχτες σε κολεόπτερο και πετάει πάνω από το ελαττωματικό μου κεφάλι;
- Κάτι μας ψεκάζουν αυτοί…
- Άσε μας κουκλίτσα μου, κάτι μας ψεκάζουν αυτοί. Δεν ήμασταν ηλίθιοι από πριν, ο ψεκασμός φταίει; Τόσα χρόνια πιστεύουμε αηδίες, τόσα χρόνια ψηφίζουμε αηδίες, τόσα χρόνια κάνουμε αηδίες – και ο ψεκασμός φταίει για όλα…
- Πως είναι το κεφάλι σου;
- Δεν ξέρω, δεν μιλιόμαστε! Φεύγω, έχω μια επείγουσα υποχρέωση…
- Τι επείγουσα υποχρέωση;
- Μια κρίση πανικού που την αναβάλω 3 μέρες τώρα!
- Καλά να περάσετε!
- Και εσύ με τη μανιοκατάθλιψη, καλή διασκέδαση εύχομαι.
- Και καλό καλοκαίρι, βρε.
- Άσε μας, κουκλίτσα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου