Τρίτη 28 Μαΐου 2013

"Μου βγάλανε την ετυμηγορία ότι είμαι φασίστας"

Η οργισμένη απάντηση του Γιάννη Πλούταρχου στη κάμερα του Star
Ο πασίγνωστος τραγουδιστής μετά την πρόσφατη συνέντευξή τουυπήρξαν αρκετοί οι οποίοι είπαν ότι υποστηρίζει τον ακραίο χώρο της πολιτικής και ειδικά τη Χρυσή Αυγή και τον αποκάλεσαν "φασίστα".


Ο Γιάννης Πλούταρχος, μιλώντας στη κάμερα του Star, ήταν φανερά εκνευρισμένος με τα όσα ειπώθηκαν για εκείνον και μετά την επίσημη ανακοίνωση που δημοσίευσε, ανέφερε στο star: «Δεν μπορώ να καταλάβω! Με χρίσανε κιόλας φασίστα, με δικάσανε! Μου βγάλανε την ετυμηγορία, ότι εγώ είμαι ακροδεξιός! Δεν με είπαν ΣΥΡΙΖΑ και ακροαριστερό, με είπαν Χρυσαυγίτη! Μπράβο τους! Συγχαρητήρια! Είναι πολύ ωραίοι τύποι!».

Απογοητεύτηκε επίσης με τα σχόλια που προήλθαν από συναδέλφους του και τον κατέκριναν μετά τη συνέντευξη που έδωσε, και είπε πως «θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή, αν διαχειριστεί με σεβασμό τα προβλήματα των Ελλήνων».

Στη συνέχεια αναρωτήθηκε: «Είπα κάτι κακό; Είπα κάτι που πείραξε; Τοποθετήθηκε πολιτικά; Όχι! Λυπάμαι που συνέβη αυτό το πράγμα. Είπα απλά πως ο κόσμος έχει κουραστεί από τις διάφορες πολιτικές που ασκούν όλα αυτά τα χρόνια στον ελληνικό λαό και σαν παρατηρητής, διαπίστωσα πως μια μερίδα κόσμου, τραβήχτηκε από αγανάκτηση στα άκρα».

Ο ίδιος ως προς την πολιτική του κατεύθυνση δηλώνει: «είμαι βαθειά δημοκρατικός, και πληγώνομαι να βλέπω την πατρίδα μου να ματώνει. Το 2013 να έχουν γεμίσει τα συσσίτια. Μα ο,τι είπα ούτε ένα θετικό σχόλιο; Δεν είπα αυτό που κάθονται και λένε κάποιοι “έξυπνοι”!»

Δείτε το απόσπασμα με τις δηλώσεις του.

πηγή athensbars.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου