Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Top 10 status του facebook της εβδομάδας (Part 2)

1.  “Η αγαμία, η καύλα, η κακία, η ζήλια, η πείνα, οι αφραγκίες, το δήθεν, η άσπρη κάλτσα, ο βήχας και ο έρωτας δεν κρύβονται!”






2. Έχω την εντύπωση ότι η ηλεκτρική σκούπα της μάνας μου λειτουργεί μόνο όταν κοιμάμαι..

3. Είμαι από αυτούς που όταν βλέπουν κοπέλα να κλαίει πάνε και της λένε "Δεν του αξίζεις.." και σιγά σιγά της πιάνω τον κώλο

4. Νομίζω έφτασε ο καιρός που θα κολλάω το ψυγείο πάνω στους λογαριασμούς.....

5. Ο χρόνος είναι μεγάλος γιατρός, αλλά απαίσιος αισθητικός....

6. Φίλε γείτονα , ένα έχω να σου πω ''μην ανησυχείς έτσι όπως έχεις στολίσει θα σε βρει ο Άγιος Βασίλης και ας μην υπάρχει''!!

7. Ήμουν κ γω κάποτε σε παρέα έξω χωρίς τσεκ ιν κ smartphones

8. Μου ζήτησε η μάνα μου να της διαβάσω τη συνταγή που της έγραψε ο γιατρός..την έδωσα σε ένα φίλο που ξέρει αραβικά μπας κ βοηθήσει.

9. Τη συνέλαβαν χωρίς σουτιέν και την πήγαν στο Στηθών

10. Πήρα χριστουγεννιάτικο δέντρο από το ΙΚΕΑ. Είχε μέσα μόνο ένα τσεκούρι και χάρτη για το δάσος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου