Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Top 10 status του Facebook της εβδομάδας (Part 2)

1Αν oι πρώην άξιζαν.. Θα ήταν νυν.. Και Αεί.. Και Εις τους αιώνας.. Των αιώνων αμήν..






2Πέρασα δίπλα από το λάπτοπ του πατέρα μου και νομίζω ότι μου ψιθύρισε “σώσε με”

3Το άλλο το 12χρονο βάζει για status "άντρες... πεταμένα λεφτά.." Τι σου κάνανε μάτια μου;;; Σε ξέχασε ο Άι Βασίλης;;;

4Ο λευκός καρχαρίας,ο αφρικανικός βούβαλος και η γκόμενα που περιμένει να αδιαθετήσει είναι,λένε,τα πιο θανατηφόρα ζώα στον κόσμο.

5Μερικές μη βγαίνετε έτσι απεριποίητες. Βάλτε ένα ρουζ, μια σκιά, ένα κραγιόν, μια μάσκα, μια σακούλα..

6Όλοι λένε ότι μαθαίνουν από τα λάθη τους.Εγώ μαθαίνω από τα λάθη των άλλων που ακούνε τις συμβουλές μου. 

7. Έλα πες σοβαρά..Πόσες φορές σου έχουν μιλήσει σε club και γέλασες χωρίς να ακούσεις τίποτα;

8το καλό με το facebook είναι ότι μπορείς να βρίσκεσαι όπου θέλεις και όποτε θέλεις,την στιγμή που το θέλεις...

9Αν στην Αμερική ζούσαν μόνο Έλληνες θα είχαν το Άνω Λας Βέγκας και το Κάτω Λας Βέγκας, σαν το Άνω Παναγιά Κάτω Παναγιά.

10Βρεχει. Θα βγαλω εξω τα πιατα να πλυθουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου