Αυτό προβλέπει νομοσχέδιο που κατέθεσε πριν από λίγο στη Βουλή το υπουργείο Ανάπτυξης και το οποίο θα ισχύσει αμέσως μόλις ψηφιστεί. Και δεν είναι μόνο η απόδειξη των τελών κυκλοφορίας. Για κάθε έγγραφο από τα παρακάτω που δεν θα έχουμε μαζί μας όταν οδηγούμε, θα πληρώνουμε 20 ευρώ:
Ο οδηγός οδικού οχήματος υποχρεούται, όταν οδηγεί, να φέρει:

