Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

O Hugh Jackman έκανε την αποκάλυψη: ''Ναι, είμαι...''!

O Hugh Jackman έκανε την αποκάλυψη: ''Ναι, είμαι...''!

Ο Wolverine επιστρέφει πιο θυμωμένος από ποτέ!


 Αυτή τη φορά o Logan ταξιδεύει στο Τόκιο, με τον υπερήρωα να προσπαθεί να σώσει, να σωθεί και να ανακαλύψει τη δική του αλήθεια!

O Hugh Jackman μίλησε στην Έλγκα Νταϊφά και στο Star και μας αποκάλυψε μια δική του αλήθεια που δεν την γνωρίζαμε! 

Ποια είναι αυτή; Μα ότι στις φλέβες του κυλάει αίμα… ελληνικό! Βλέπετε οι πρόγονοί του είχαν πάει μετανάστες στην Αυστραλία και όπως λέει και ο ίδιος αισθάνεται Έλληνας!

''Είναι αλήθεια ότι έχω ελληνικές ρίζες. Δύο γενιές πίσω το όνομα της οικογένειάς μου ήταν Μπέλας κι εγώ αισθάνομαι, αλλά και είμαι εξ αίματος Έλληνας'', είπε ο διάσημος ηθοποιός! 

Μάλιστα παραδέχθηκε ότι θα τον ενδιέφερε πάρα πολύ να κάνει μια ταινία στην Ελλάδα!


''Αν υπάρχει ένας Έλληνας σκηνοθέτης που ενδιαφέρεται για έναν μελαχρινό Αυστραλό ας με ειδοποιήσει'', είπε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου