Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Αστεία status του facebook της εβδομάδας (Part 1)

1. Φήμες λένε ότι κάποιος είπε κάποτε '' θέλω να μείνουμε φίλοι '' και έμειναν.





2. O πιο τυχερός επαγγελματίας που ξέρω, είναι αυτός που πούλησε την ασφάλεια ζωής στον Μητσοτάκη πριν 140 χρόνια..

3Φοβάμαι μην αποκτήσει καμιά μέρα φωνή η μοναξιά και αποκαλύψει όσα της έχω ψιθυρίσει...

4Όταν κάποιος με ρωτάει αν έχω γκόμενα, το ρωτάω αν έχει δουλειά.
Τααααακ στον κώλο.

5.  Αυτές τις μέρες να ζήσετε κάθε στιγμή σαν να είναι η τελευταία σας!!
Με υπογραφή Μάγιας!!!!!

6Όχι ότι κοιμάμαι βαριά αλλά την τελευταία φορά είχαν ήδη αρχίσει να ρίχνουν χώμα από πάνω!!!

7Μπορεί να μην είναι η αγαπημένη μου, αλλά η πιο συνηθισμένη μου στάση στο σεξ είναι στα γόνατα,να την παρακαλάω να το κάνουμε...

8Συγνώμη κιόλας, αλλά όσες λατρεύεται να τρώτε κινέζικο, ταϊλανδέζικο και λοιπές σιχαμένες κουζίνες, αρνούμαι ν' ακούω μετά
.."Δεν τα καταπίνω, είναι αηδία".

9. Φήμες λένε ότι υπάρχουν άντρες με σηκωμένο γιακά που έχουν γκόμενα.

10Αξέχαστες εκείνες οι καλές εποχές που στέγνωνα τα ρούχα μου στο καλοριφέρ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου